Na ovoj stranici možete pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja o našim uslugama, njihovim cijenama i načinu plaćanja. Takođe, ovdje možete saznati kako prijaviti problem ili reklamaciju vezanu za naše usluge. Naš cilj je da vam pružimo kvalitetne usluge i da budemo na raspolaganju za sva vaša pitanja i nedoumice. Zato, ne ustručavajte se da nas kontaktirate putem telefona ili e-maila.
Aktivirajte uslugu elektronske dostave računa za odvoz otpada i zakup garažnog mjesta!
- putem ove web stranice: e-Račun
- putem Viber chatbota
- dostavom popunjenog zahtjeva na mail adresu: eracun@rad.com.ba, ili u neko od naših naplatnih mjesta
Prijava, odjava, reklamacija, i ostale vrste zahtjeva se mogu podnijeti putem obrasca.
Popunjen zahtjev i prateća dokumentacija se predaju na Protokol KJKP“RAD“ Sarajevo, Paromlinska 57.
Zahtjev za izdavanje saglasnosti za odvoz kućnog otpada radi dobijanja građevinske dozvole može se preuzeti ovdje
Popunjen zahtjev i prateća dokumentacija se mogu dostaviti na Protokol KJKP“RAD“ Sarajevo, Paromlinska 57 ili na email adresu: jkpradsa@bih.net.ba.
Da bi se izvršila promjena imena korisnika, na koje se ispostavlja račun za uslugu odvoza otpada, potrebno je da vlasnik nekretnine podnese zahtjev za promjenu imena.
Podnosilac zahtjeva treba popunjen obrazac Zahtjeva i obavezne priloge predati na Protokol KJKP“RAD“ Sarajevo, Paromlinska 57.
Napomena: Da bi se udovoljilo zahtjevu za promjenu imena korisnika usluge odvoza otpada eventualni dug prethodnog vlasnika na predmetnom objektu treba biti plaćen u cjelosti u vrijeme podnošenja zahtjeva.
Za izdavanje potvrde o izmirenim dugovanjima potrebno je da posjetite blagajnu KJKP“RAD“ d.o.o. Sarajevo, Paromlinska 57.
Cijena izdavanja potvrde je 15 KM.
Uplata računa za odvoz otpada ili računa za garažiranje može se izvršiti putem jedne uplatnice/uplatnog naloga, u jednom iznosu, za više računa.
Potrebno je navesti:
- u svrhu uplate obavezno šifru korisnika i period računa (OD-DO/godina) za koji se vrši plaćanje.
- ime i adresu na koje glase računi.
Uplata se može izvršiti na jedan od tri transakcijska računa:
UNICREDIT BANK DD, broj 3389002208077649
INTESA SANPAOLO BANKA, broj 1540011100043893
ASA BANKA, broj 1341131110001478
Instrukciju za plaćanje iz inostranstva na UNICREDIT BANK možete preuzeti ovdje.
Plaćanje možete izvršiti i na devizni račun u ASA banci: 1341131200214776
Beneficiary account number (IBAN): /BA391341131200214776, Beneficiary bank BIC/SWIFT code: IKBZBA2X / IKBZBA2XXXX
Prilikom plaćanja je potrebno navesti:
- referencu (broj računa),
- ime korisnika (šifru) za kojeg se plaća.
Stanje obaveza za uslugu odvoza otpada i uslugu zakupa garažnog mjesta se može provjeriti ovdje.
Stanje ukupnog duga se može provjeriti i slanjem SMS poruke čiji je sadržaj šifra korisnika na broj 062 27 00 00.
Detaljni podaci o stanju obaveza se mogu dobiti na naplatnim mjestima KJKP RAD d.o.o Sarajevo:
- Paromlinska 57,
- Envera Šehovića 14,
- Hamdije Čemerlića 25,
- Dobrinjske bolnice 15,
- Jošanička 80.
Platite parkiranje mobilnim telefonom putem bilo kojeg telekom operatera u BiH.
- Napišite SMS koji sadržava registracijsku oznaku vozila za koje želite platiti parkiranje, bez razmaka i specijalnih znakova (npr. K34M456, EU tabl. npr. KMJ178)
- Pošaljite SMS s registracijskom oznakom vozila na m-parking broj odgovarajuće zone.
Potvrda o plaćanju stići će u obliku povratne SMS poruke na Vaš mobilni telefon sa svim podacima o plaćenom parkiranju, kao i brojem potvrde.
1. zona - m-parking broj 083 20 01
2. zona - m-parking broj 083 20 02
Ugovaranje usluge zakupa garažnog mjesta vrši se u prostorijama RJ Saobraćaj u mirovanju, Paromlinska 57.
Informacije vezano za uslugu zakupa garažnog mjesta mogu se dobiti pozivom na broj 033 611-514.
Zakupnina garažnog mjesta plaća se na osnovu mjesečnog zakupa na naplatnim mjestima KJKP RAD d.o.o Sarajevo:
- Paromlinska 57 u vremenu Pon-Pet 07,00 do 15,30 sati,
- Hamdije Čemerlića 25 u vremenu Pon-Pet 08,00 do 16,30 sati,
- Envera Šehovića 14 u vremenu Pon-Pet 07,30 do 16,00 sati; Sub 08,00 do 14,00,
- Dobrinjske bolnice 15 u vremenu Pon-Pet 07,30 do 16,00 sati.
ili putem naplatnih mjesta drugih pravnih lica, uz plaćanje provizije.
Informacije o mogućnosti iznajmljivanja parking mjesta mogu se dobiti pozivom na broj 033 611-514.
Informacije u vezi parking naljepnica mogu se dobiti pozivom na brojeve 033 611-514 ili 033 665-548.
Prodaja povlaštene parking karte-naljepnice se vrši na lokaciji most Ciglane (Punkt Pauka) svaki radnim danom (ponedjeljak-petak) od 07,00-14,00 sati gotovinom ili kartično.
Doplatni nalog se plaća:
- Uplatnicom na račun KJKP RAD putem banke ili pošte u vremenu od 08,00-19,00 sati
- Uplatom kod inkasanta na parkingu Marijin dvor I u terminu od 08-22 sata, isključivo gotovinom.
Ukoliko vozilo bude premješteno “Pauk”-om plaćanje premještanja i doplatnog naloga se vrši na lokaciji most Ciglane (Punkt "Pauk"-a), 00-24 sata, gotovinom ili kartično.